Back on track

Jag lever. Har bara varit i ide några veckor, men är nu här för att stanna! Har en ledig helg och det ska utnyttjas ordentligt. Träning, shopping, hårfärgning, middag, utgång och övingskörning står på listan. Har föresten bokat in min första körlektion den är om en månad, nervöst värre! Men det ska bannemig sluta i ett körkort till våren, kanske en liten söt bil också om man får drömma.
Natalie drog ju till Thai igår, såå avis. Vill också ha solsken och värme. Tycker våren kan rappa på en aning. Tycker också att Teresia och Anna kan ta och komma hit. Behöver er verkligen nu!


Ny tröja från H&M och nya fina örhängen från Gina


Love
C

Kommentarer
Postat av: Anna

Alskade du!

Den 16 februari ar jag DIN!!! Sa kolla upp redan nu hur du jobbar da!!!

Jag kommer hem den 15, men den dagen ska spenderas med min kara familj..

Men som sagt, den 16 ska vi gooooosa och prata ikapp de senaste manaderna, och jag langtar saaa efter dig!

2009-01-25 @ 16:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0