Babbel

Sista passet.
Jobbet gor mig fet(are) efter visst antal salj far man en liten present. Mina presenter har idag varit en kalender (det gick jag inte upp i vikt av), ett pase chips (gick upp i vikt av) och en pase ostbagar (aven den gick jag upp i vikt av).
Ja, och sa har det varit hela denna vecka....
Men sa minus alkoholen som vanligtvis flodar i mina adror ett antal ganger i veckan. alltsa gar jag plus - minus eller?

Idag tog jag tva sprutor. en i varje arm! och ska tillbaka om ca 3 veckor igen for ytterligare tva sprutor...Sen ar jag redo for Vietnam!!!
Sa ingen jakla Hepatit eller magsjuka kommer bita pa mig langre, HA!

efter jobbet blir det moovesession med Mathilda medans de andra gar ut pa bar...
Och jag ar inte ens sugen...

Teresia & Carro - kom igeeeeeeeeen.....

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0