Alskade Mimmsan!

Det finns en sak som skulle gora mig overlycklig.
och det ar?
jo, att Mimmis planer pa att flytta ner blir av.
jag vet av vara veckor i Barcelona i somras att det skulle bli helt underbart, det finns ingen mer omtanksam manniska! Med hennes kloka och underbara pratstunder skulle jag kanna mig sa mycket gladare och battre, aven fysiken skulle fa sig en kick av det.
i somras gjorde hon sin traning VARJE kvall i Barcelona, aven om man kom hem halv sju pa  morgonen...

Snalla Mimmi, kom hit och gor Barcelona annu battre med mig!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Men varldens sotaste e du!!!

Fan va jag saknar dejje! Ja det blir BCN for mimmsan i sommar...vet inte om d blir en vecka eller hela sommarn...men en javla mandag ska jag va dar! Fy fan va vi ska rocka! A prata...a dricka cava a clara a ata tapas...a sola...a mysa!!!

Tack for ditt fina inlagg. Det varmde!!!!!!

Pusspusspusspussss

2009-01-09 @ 17:55:49
URL: http://mimmsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0