Lunes



jag gillar ett roligt uppvaknande pa en mandagsmorgon.
Elin oppnar dorren till vart sovrum och vad mots vara blickar av?
Jo, en okand man i kalsonger.
Dar star jag i en t-shirt med dansande grisar och likblek i ansiktet.
Och elin i sina sma shorts...

Eftersom var staderska kommer hem till oss varje mandag klockan halv sex sa maste jag och Elin gomma oss under den tiden.
Men eftersom Elin har bestamt sig for att se mer turistsaker sa ska vi forflytta oss till Camp Nou och skada denna trevliga byggnad.

Helgen var fin.

Kommentarer
Postat av: malin

hahahaa, vem var mannen`? vad haller ni pa med medans jag ar borta? jag vill veta allt!

SAKNAR ER!

2009-02-09 @ 19:33:37
URL: http://heymalin.blogg.se/
Postat av: malin

hahahaa, vem var mannen`? vad haller ni pa med medans jag ar borta? jag vill veta allt!

SAKNAR ER!

2009-02-09 @ 19:36:13
URL: http://heymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0