Kollors



Jag skulle ha sett Lykke Li ikväll, men så blev det visst inte. Besviken är jag!

La upp lite pics på lite smått och gott jag fyllt garberoben med på sistone;

Från vänster topp:
1. Födelsedagspresent från Alex oxh Mark, en väska från H&M.
2. Skinnjacka, H&M. Cardigan, AA. Randigt linne H&M
3. Linne med knappar H&M
4. Mesh-bh, AA
5. Knästrumpor, AA
6. Kjol, H&M
7. Leopardmönstrad tunic från ZARA
8. Tie-dye T, AA
9. Strumpbyxor, AA
10. Spiral art T, AA
11. Bodysuit, AA
12. Circlescarf, AA

Nu är det sömn som toppar min att-göra-lista.

Natti natti!

/T

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ar sa vacker min lille fis.



Update om visumet Tack!



2009-02-05 @ 18:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0