Sverige!!!

Nu sitter jag här hemma i Sverige.
Känns skönt även om jag vart lite bölig sen jag kom hem. I bilen hem från Arlanda frågade Mamma vart alla tjejer jag bor med kommer ifrån osv, och då började jag gråta hemskt mycket eftersom jag kommer sakna de två töserna som är borta när jag kommer tillbaka.
Och imorse började jag gråta eftersom jag inte kunde ta mig in till stan (inget busskort, och den svenska mobilen har jag låst)

Det avslutades bra i Barcelona iallafall:
Pa alla hjärtans dag gick jag ut och åt på Fusion med Magnus, åt jattegott och drack mojitos...Efter det vart det brakutgång till Plataforma, tillhörande efterfest och när man vaknade var vi inte mindre än 13 stycken som övernattade i vår lägenhet, hoho!

Snart kommer förhoppningsvis min storasyster hit. Då ska det skvallras och gosas, sen ikvall blir det middag med familjen...
Självklart efter min beställning.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: ems

njut anna! du ska bara veta hur avis jag är just nu när jag sitter och dricker en kaffe på dos trece. allt väntar ju på dig när du kommer igen. ät massa willys nudlar åt mig åtminstånde ;)

2009-02-16 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0