Pool vs. Nasty!

En lustig tanke slog mig igar...
Medans jag at frukost och lag i poolen sa var mina alskade Barcelonaflickor pa Nasty och hade kul...
Jag tittade pa klockan hela tiden, sa nar klockan slog 5 for er sa tankte jag att NU ar de pavag hem!
Det kanndes bra, hoho...
Hur hade ni det?

Na, nu ska jag smorja in mig i 40 for att sen testa att ligga i solen igen, har sammanlagt legat i solen 2 dagar!
Jag tror inte ni forstar riktigt hur jag har brant mig!
Men nu ska jag bita ihop och forsoka fa farg, men solen ar sa sjukt stark har pa min bleka kropp..
Och om 45 minuter har jag tid for Open Air massage i en av de fina sangarna vid havet som jag skrev om forut.
Mumma!

Och min lille Ebba har vart magsjuk och ar nu uppe pa benen igen, tjihooo!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: malin

vi hade det undebart, men anda valdigt sorligt!

jag ska maila lina om kontraktet senare idag, sa om du vill sta pa det behover jag ditt passnr NU + hela ditt namn! skriv det pa min blogg elller ett mail pa facebook!

saknar dig!

PUSS

2009-02-25 @ 10:53:47
URL: http://heymalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjalv lag jag hemma.. jag har varit sjuk hur lange som hellst nu! men i helgen kan jag antligen ga ut igen, efter tva veckor av att bara legat hemma och tagit det lugnt! SAKNAR DIG DIN LILLA KORV!! langtar tills att du kommer hem.. inte allt for brun hoppas jag, moahahhaah

2009-02-25 @ 14:46:27
Postat av: karolin

det var jättekul men sorgligt. vi bodde hos emmi&nathalie eftersom vi betalade hyran för dig...så vi hade inget val och ingenstans att ta vägen. hoppas du har det sjukt bra där borta och du solar och tar hand om dig! sverige suger men det är iallafall kul att träffa vänner. alltid något :) pusss, saknar dig!!!!

2009-02-25 @ 21:37:14
URL: http://barcelonaliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0