Njuter

Nu har jag precis atit en god hotellfrukost.

Eftersom jag fortfarande har for ont for att ligga i solen sa far jag sysselsatta mig med annat, sa nu ska jag gora Manikyr, Pedikyr och malning for 35 kr...1 timme!
Jag borjar kanna mig stressad med solningen, jag maste vara en pepparkaka vid hemgang. Men fyfan vad jag har brant mig!

Igar at vi en groteskt god middag pa stadens mest kanda hotell, buffe och efterratter att do for!

Just ja...
Jag har gatt loss pa Converseskor har..Sa om nan vill ha far ni saga till NU innan jag aker vidare til Phan Tiet imorgon, for jag vet inte om det finns lika billiga dar.
Det ar laga Converse iallafall, och finna i en del olika farger och kostar 100 svenska kronor!

Just ja, gardagen var sa himla larorik och gav manga intryck...
Att krypa i de sma tunnlarna var himla laskigt och paniken krop pa en!

Hoppas det finns internet pa hotellet i Phan Tiet, annars sa hors vi inte pa nan vecka nu.
Pusspuss pa er.

Kommentarer
Postat av: C

Vännen! Va härligt ni har det! Så avis! Jag vill jätte gärna ha ett par converse, vita låga stl 38 typ, svarta också om du kan lägga ut! Love you å sola lite för mig också! Puss C

2009-02-21 @ 12:31:52
Postat av: Anna

Sjalvklart, da koper jag det till dig ikvall!

Ses snart alskling.

PUSS!

2009-02-21 @ 13:00:13
Postat av: Anonym

om du hittar converse igen, lika billigt, kop ett par i nagon fin farg. ej vita eller svarta. storlek 37,5! Mathilda!



jag vill ha ett par orangea eller knallrosa! storlek 37,5! Malin



PUSS!!!

2009-02-23 @ 10:19:50
Postat av: Anonym

hej vannen! mar du bra? du verkar ju ha det asbra! tankte saga som mathilda och malin fast jag vill ha i vitt och ´36 eller 37! puss

2009-02-25 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0