Lyx lyx lyx

Ok...Er van Anna Svard har nu hamnat i himlen!
Jag vill inte aka harifran, och sa kanner jag efter ca 2 timmar i Phan Tiet...
Jag bor pa ett superfint Resort/Spa som ar hur stort som helst, massa fina backar, broar och varldens storsta grasmattor.
Poolen ar jattestor och fina stora solstolar, taack!!!
Jag var nyss nere och spanade in gymmet och spat, har lovat mig sjalv att gymma innan frukosten varje dag (far se hur det blir med den saken...Men jag har ju faktiskt inga traningsklader med mig, hoho)
Det ligger jattestora sangar nere vid vattnet, som har fina vita klader och skynken som hanger, och dar far man utomhusmassage!
Jag gjorde ansiktsbehandling och pedikyr/manikyr i Saigon, och nu vill jag ha massage.
Dock ar ju inte priserna 35 kr har som i saigon om man sager sa..Prioritering galler har alltsa, hmm!

Aaah jag ska ha min smekmanad har.
Eftersom vara vaskor inte kom hit samtidigt som oss sa vantar jag ivrigt pa den nu, vill bara dra av mig min klanning och hoppa i bikinin och BADA.
Ar helt kletig och fettig efter en 5-timmars resa hit...

Na, jag saknar er jattemycket...
fan va underbart om jag och alla mina vanner hade vart har tillsammans.
KOOOM TILL ANNA!
puss

Kommentarer
Postat av: T

Låter ju helt jävla underbart! är så avis vännen! Jag önskar också jag kunde vara där med dig och alla vännerna!

ta massor av bilder! det är en order :)

love you

2009-02-23 @ 03:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0