FRAMME!

Hej mina fina!
Nu ar jag har, i varldens varmaste sol och varldens mest hektiska stad Saigon.

Flygningen tog 11 timmar och jag ar sa himla trott men far inte somna for att komma in i ratt dagsrytm, sist jag sov var natten innan jag akte! Sa jag har varit vaken sen 8.30 i onsdags! Aaaah sooomn...
Och ja, 11 timmar flyg. Inte sa jattekul.

Och AJ, efter 40 vid poolen och promenad i staden sa ar jag totalt sonderbrand och jag har sa javla ont. Rod som en krafta ar jag..riktigt snyggt!
Imorgon vantar en heldag i krigets spar, jag ska krypa i megasma underjordsgangar som vitamineserna anvande i kriget och ga pa museum ska jag.
Sen pa sondag lamnar vi storstaden och aker till paradiset!

Na, nu ska jag halla mig vaken till klockan 21 da vi alla ska bada i poolen innan vi ANTLIGEN far ga och sova.

Iiih jag har det sa VARMT och bra, tjihooo...

Kommentarer
Postat av: malin

jag ringer pa forsta rasten :) sa det ar ju 10:35 i varan tid + 8 timmar for dig! blir det bra?

vi saknar dig sa mycket & hopaps att du har det alldeles underbart!

PUSS min skona!

2009-02-19 @ 15:05:21
URL: http://heymalin.blogg.se/
Postat av: T

Ne fy vad avis jag blir! Låter så udnerbart emd värme och sol! trött på snööööö



hoppas ni får det mysigt! pusss

2009-02-20 @ 03:43:13
Postat av: Lina

Det låter för underbart för att vara sant.



Du har en liten utmaning i min blogg som väntar på dig när du kommer hem om du har lust.



Njut nu!



Puss

2009-02-20 @ 17:01:56
URL: http://wallewallin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0