Älskade Stockholm

Jag är helt lyrisk, springer omkring som en femåring och gapar hela tiden!
Anledningen är mina fina vänner som gör att adrenalinet pumpar i kroppen...

Först igår plingade det helt plötsligt på dörren när vi satt och åt middag, ingen väntade besök men sen visste jag exakt vem det var, jag bara kände det i hela kroppen så jag flög upp ur stolen och utanför dörren stog hon, min alledeles underbara vän Liza! Åhhh...

Idag har jag först ätit lunch med Mamma & Pappa.
Sen kom älskade John och plockade upp mig och så åkte vi till hans nya lägenhet som var jättefin, sen till nya enorma Nacka Forum där vi sprang på Camilla, min förra handbollstränare och min förra lagledare!
Sen åkte vi till Sickla köpcenter och träffade MIN MIN MIIN LINA....Och även Nathalie som precis blivit uttagen till A-landslaget - grattis!!! Mysig fika och mycket skvaller...Det var även meningen att jag skulle övereaska Caroline på HM, men du var sjuk ju?!?!
Och nu mellanlandar jag lite här hemma innan jag ska hem till Liza och spana in hennes nya lägenhet och dricka vin och skvallra som tanter...
När jag kommer tillbaka från Vietnam väntar en middag med alla mina vänner här hos mig, åååh...

Jag vill alltid bara flytta hem när jag träffar mina vänner. Är det meningen att vi ska vara såhär långt ifrån varandra?
Men jo, det är det..för jag skulle få panik när det vanliga vardagen kröp på en här hemma, fy!

På bilresan hem såg jag folk från mitt förra handbollslag som var ute och sprang, tom det saknade jag lite då.

Jag har det jättebra iallafall.
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Lina

AnnaPanna, jag hittade hit!! Kommer vara er mest trogna läsare från och med nu!



PUSS

2009-02-17 @ 20:34:07
URL: http://wallewallin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0