Önskelista 2009.

Mailade precis min önskelista till familj/släkt.
Perfekt.



Hej älskade familj.

Här kommer min önskelista till julen.

1. Parfym (DIESEL Fuel for Life) 

2. Lösögonfransar 

3. Medlemsskap Friskis & Svettis med start från Mars (Mitt nuvarande går ut sista Februari)

4. DIGITALKAMERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
5. Underkläder BH Strl 80D/E
6. Trosor (glöm inte att jag älskar leopardmönstrat) No comments!
7. En resa till Barcelona/New York/Thailand..Eller ja va sjutton, JORDEN RUNT tack!

8. Presentkort på Monki/Weekday/HM/Tjallamalla...Spelar ingen roll vilken affär, men det är kanske bäst om jag köper kläder själv.

9. Lip Injection. Leta efter ett läppglans som är i en förpackning med en spruta på, jag köpte mitt i Barcelona men man kan ju hoppas att sminkaffärer här har det. 

10. Helkroppsfettsugning.

11. Rött läppstift 

12. Pyjamaser, jag ÄLSKAR pyjamaser men mina från Ullared har nog krympt (För inte har väll jag  blivit tjockare?)

13. En inslagen lägenhet (Gärna i Nacka, åh mitt Nacka)

14. Sport BH

15. En man som inom ett år gifter sig med mig, köper hus med mig och gör mig med barn.

16. Sminkväska

17. Mascara (Lancome)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0