Maxad baksmälla

Igår hade vi jobbfest.
Det var Nobeltema. Jag och min kollega Anna vann pris, vi var nominerade av vår kära Dessan!
Man känner sig så uppskattad och jag är så himla glad över priset.
Motiveringen var så himla fin att jaf fällde ett par tårar!
Sen att jag vart karatefull och inte vaknade hemma är en annan femma, jäklar vilken kväll det blev.
Imorgon ska jag till Junibacken med mina älskade prinsar som är i Sverige, åh vad jag saknar dom.

Och såhär på kvällskvisten när baksmällan vägrar ge med sig så hittar jag denna bild och fylls med med massa kärlek i magen.
Jag är så lycklig över att världens finaste storasyster har blivit tillsammans med fina Alex.
Söta söta ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0