lill jul

LILLJUL...
Snart ska jag iväg och fika med Alexandra, som jag är smått avundsjuk på...Hon bakar nämligen en liten dotter i magen, medans jag bakar farmors köttbullar i magen!!!
Magen ja..Jag blev ju lite kräkig ihelgen och är fortfarande lite orolig i magen, känner mig proppmätt konstant.
Hörde att värdparet från lördagens fest också har legat hemma med magsjuka, kan det ha varit jag som drog med mig dumma baciller från jobbet?! Jag antar det eftersom kräksjukan gick friskt på förskolan förra veckan!

Nä, idag blir det mini-jul ute i Lomma med släkten. Sen åker jag till Lund och rockar med MOMMA, hur jävla kul som helst...

Imorgon är det juuuul.
de  största paketen under granen är till mig, hoho...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0