!!!!!!

Jag har ju bestämt mig för att plugga till Barnskötare, för att lite längre fram i tiden plugga till förskolelärare!
Jag har hittat ett jobb som är som gjort för mig eftersom jag älskar barn.
En enda gång har jag fått negativ respons till det, man menade att jag i princip kommer leva fattig hela mitt liv...För mig känns det helt tvärtom, jag kommer alltid älska mitt jobb och känna att jag får ut något av det. Jag kommer aldrig känna att det är en pina att gå till jobbet!!!
Sen kommer jag alltså inte punga ut 100000 i månaden, men är helt övertygad om att jag kommer leva jävla bra ändå...Mitt jobb kommer ge mig så mycket tillbaka!

Idag har jag fått så mycket kärlek ifrån mina prinsar.
Alexander, Fredrik, August och Willhelm! Vi har vart på julmarknad och dansat runt granen, handlat gott, köpt leksaker och jag har fått så många kramar.
Jag hade årets värtsa minuter då Fredrik försvann i folkmassan, får kramp i magen av tanken och får så dåligt samvete. När jag hittade sa han att han var själv och jag kännde mig som världens sämsta människa.
Men jag plockade upp goingen och gjorde såhär

Kommentarer
Postat av: Pappa

Anna, du kommer att bli Världens bästa Barnskötare och så småningom Världens bästa förskolärare!!!!

Ditt stora hjärta och din kärlek till barn kommer att ge dig mycket mer än pengar!

Kram Pappa

2009-12-06 @ 22:01:54
Postat av: Natalie

Jag håller med din pappa om att du kommer vara den bästa! =) Åh så söta ni är på bilden. Jag vill också kramas med dig! hihi puss

2009-12-07 @ 03:48:07
URL: http://natteli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0