14 dagar kvar till JULAFTON

Denna gång planerade jag i förväg.
Jag har ju en hemsk mörkrädsla, jag har åkt hemifrån halv 2 på nätterna för att jag inte klarar av att vara ensam hemma. Man betalar fan inte taxi till sätra för att man är så rädd att man skiter på sig! Eller jo, jag gör.

Nu har jag bokat min kära Mimmsan hela helgen...
Helgen innehåller Drag utan Droger. Lugn nu, inte för att helgerna brukar innehålla droger, men det rimmar ju så fint.
Imorgon går vi över till min granne/kollega Monkan och äter och tittar på Idol. För att sen vara med Fredrik och en karl till, inte ens jag vet vem..Men Fredde ska styra upp mig nu, hoho.
På lördag ska vi powerwalka och...dricka vin!

Mimmsan, Fredrik & jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0