Vovvsing

Fredag - och återigen strålande sol.
Och jobb klockan 3, VARFÖR MÅSTE MAN JOBBA NÄR SOLEN SKINER?

Nu sitter jag hemma hos Magnus med hans hund Alba, och här ska jag hålla mig mestadels av helgen.
När Magnus är på bortamatcher ska jag vara med Alba.
Så ikväll ska jag och Malin mysa här med massa film....
Och jag har ju börjat med nån sorts diet nu, men vad drar Magnus fram till mig?!
Svensk jäkla godis, ballerina mm...Kan man få fuska ihelgen? Jag ska ju trots allt inte göra mig fetare på alkohol ihelgen.

Nä, nu ska jag sätta mig på takterassen och njuta av solen.

Trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: karolin

Åh mys, jag behöver nog höra lite skvaller känner jag ;-) puss påre

2009-04-03 @ 14:15:04
URL: http://ourlastdaysaschildren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0