happy bday bro

Nu har flyttlastet gått förra veckan till lägenheten! Inge internet, inge tv och snålt med mat lever jag i nu. Det suger! Man känner sig helt rastlös om man är hemma. Varje morgon vid 6 vaknar vi av byggarbetarna precis utanför vårt fönster. Så und erbart så... not. V har sovit två nätter hos hans mamma nu för att slippa vakna så satans tidigt. Känner mig som en gypsy som reser framochtillbaka med en väska med mitt liv i. Idag är jag iaf ledig och får tid att använda internetet här vilket känns väldigt skönt. Jag vill gratulera Sofia som fyllde år i onsdags och min bror som fyllde år igår! Grattis på er!
Ska ringa en signal till brorsan idag och höra hur den nyfyllda 19 åringen mår. Saknar min bror så mycket!

Grattis älskade bror!


Jobbet rullar på, väntan på min slutgiltiga visum svar är jobbigt. Vet inte riktigt när det kommer va min sista dag där och det kommer suga. Älskar att jobba där och kommer sakna alla otroligt mycket. Men samtidigt är jag så trött på att jobba 40 timmar varje vecka. Och så ska det bli så otroligt kul att äntligen få komma hem ett tag! Känslan är obeskrivlig! Jag längtar hem såå nu! Har aldrig varit borta hemifrån så här länge förut att jag sakanr lukten av svenska luften och att få prata det svenska språket. aaah vill hem!!

Nu har också snön äntligen försvunnit! Jag är överlycklig för att somamren är på väg, medans ens pojkvänn börjar bli deprimerad för att vintern är över. Konstigt hur man kan känna så olika. Sommar sommar sommar och sol vill jag ha och det nu!

/T

Kommentarer
Postat av: Anna

I Barcelona behöver man inte visum, as enkelt liksom.

Så mitt förslag är att fröken braf/jönstam tar sitt pick o pack och flyttar hit...



Och du, ett mail por favor.

PUSS

2009-04-04 @ 12:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0