Pengabehov

Lon...
Jag behover min lon PRONTO!

Alla fick den forra veckan medans jag far min pa onsdag, eftersom jag bara jobbade halva manaden...

Vad ska man kopa?
 1. sommarskor
2. Klader i alla dess former
3. Byra pa IKEA
4. Svensk mat pa IKEA
5. Storhandla mat pa Carrofour
6. Efedrin som kommer gora att jag tappar 3 kilo pa en vecka, jeeeey!!!

Efedrin sags vara Narkotikaklassat i Sverige, sa jag far tanka pa den saken. Mamma skulle kolla upp det at mig!

Sen fyller ju en viss liten tos ar i borjan av Maj, och sjalvklart vill jag skicka nagot till dig harifran Barcelona.
Sjalvklart handlar det om allas var alskling Caroline!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: karolin

Efedrin kan vara en av mänsklighetens äldsta droger, då den tros varit huvudingrediens i den ariska drycken Soma, tillsammans med cannabis och vallmo (opiat) och har således i så fall brukats i mer än 4000 år.[1]



klart man fick upp ögonen men du, läs det här innan: https://www.flashback.info/showthread.php?t=317158



puss du är för övrigt snygg som du är

2009-04-06 @ 11:20:24
URL: http://ourlastdaysaschildren.blogspot.com
Postat av: Pappa

Anna, det är nark. alltså inget som du ska bry dig om. Snälla, tro på mig.

2009-04-06 @ 16:23:14
Postat av: Anonym

Anna att käka efedrin är väldigt pshykiskt jobbigt. Man blir så trött och svag och sover mesta tiden. Det känns som att hjärtat pumpar oavbrutet och man har hårda hjärtklappningar. Man kan till och med få svårt att andas och man inbillar sig saker ibland också. Jag vet eftersom jag har gjort det misstaget i mitt liv att jag för några månader åt efedrin. Det är väldigt beroende framkallande.

2009-04-07 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0