Världens bästa dag

Gårkvällen var mycket lyckad, riktig Mamma & Döttrar kväll...(Mammas vän med dotter var med också)
Först middag och sen teater.
Men när ridån gick ner antog jag att det var slut, så vi gick till en sal brevid och drack vin.
Men efter ett tag börjar en klocka ringa och jag frågar såklart varför.
Men Anna, nu är det ju akt 2...
Så mycket kunde jag om teater!

Sen gick allt utför och nu är jag bara död död döööd.
Under teatern kände jag att jag inte mådde helt prima, men tänkte skita i det och åka och sova hos en vän.
Varpå denna vän beter sig underligt och det slutar med att jag åker hem. Väl hemma blir jag sjukare och kan inte sova alls.
Och vid 1 ringer min underbara vän Mimmi som är ute och svirar, och berättar då att min underliga vän hade ljugit för mig och åkt med en annan tjej. Jahaaa...
Somnar, och vaknar upp med världens mensvärk. Samt en igenproppad näsa och ond hals!!!
Jobb i tre timmar och nu är jag bara  Trött Trött Trött!!!

Nä, ska bli skönt att komma ifrån alla lögner och alla allmänt tröga och tråkiga människor i sverige!

Puss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0