a weekend in the city

Systrar, jag har inte haft tid att sitta framför datorn på sistone, även fast jag hade fredag och lördag ledigt. I fredags va jag inne och shoppade i stan igen. Köpte mig två ringar från H&M, en svart t-shirt och ett svart linne från AA. Dom är i samma material som min vita sexuali T. Inte världens största shopping, men jag behövde spara pengar till utgång också. Skulle ju gå shades of hounour, men det visade sig vara foam-party med ungdomar från 16 år och över. Så snabbt bangade vi det.. Jag, J.P och Mark drog och spenderade kvällen hemma hos Alex. Drack packi öl och snackade skit.
Lördagen därimot var det girls night out. Annick hade bjudit hem sina tjejer till lägenheten på sushi och martinis. Började dricka och käka vid 6-tiden och drog downtown vid 11. Sen köpte vi alla in en flaska rom till bordet. Fy jag spydde bara jag kännde lukten av den, så jag snyltade drinkar av våran granne som glatt bjöd av sin 2 liters Absolut. shots och drinkar sjöljdes ner i ett! Alldeles rund om fötterna va jag och kom hem 5 på morgonen. Sov 4 timmar, sen va det dags att gå upp till jobbet.. Bakis på jobbet och sktigt hår. Fy fan vad jag bara ville hemma och tvätta håret. När vi ska stänga kommer J.P och säger att vi ska på resturang med hans pappa i old Montreal. Så vi åkte direkt in och mötte upp med honom. Jag mådde piss och hade ångest över hur getto jag såg ut med mitt skitiga hår. Vi åt på en jätte trendig ny resturang, med världens fräshaste mat. Jag åt laxtartar med sallad. Riktigt mumsigt! På resturangen började jag och J.P prata om sex.. jag ville seriöst bara slita av han kläderna haha. Det fick jag lite senare hemma så då va alla nöjda. Han hade tänt ljus i rummet när jag va i duschen. Så himla mysigt!
Nu är jag inne i en 6 dagar i rad med jobb igen. Det är tisdag idag och jag jobbar 10,5 timmar igen! Men det är bara att kämpa på! I helgen är jag iaf ledig fredag och lördag så det ska bli jätte skönt!

Nu måste jag ta mig en ciggeluring och sen duscha och göra mig klar!

Hörs snart igen, peace

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0