Höstshoppa?

Igår va jag och strosade runt downtown. Hittade så mycket fint. Höstjacka, stickade stora tröjor, världens mysigaste största halsduk mm, men jag köpte ingenting. Kunde inte bestämma mig vad jag skulle lägga mina pengar på. Jag vill ju höstshoppa men som vädret va igår, 35 grader i solen, känndes det inte helt rätt heller. Vill inte shoppa kläder jag inte kommer kunna ha på mig på ett tag. I Montreal har dom äntligen öppnat ett nytt stort HM nu också! Jätte fin och stor. H&M:et i Fairview (köpcentrumet) där jag jobbar har ingenting, så jag är glad att det finns ett tryggt Hennes downtown nu!
I torsdags köpte jag ett nytt linne och en La sac dress från AA. Klänningen är nog mitt bästa köp i år. Betalade 21 dollar med min rabatt och den går att bäras på så många olika sätt. Tror minsann jag hittat min premiärblåsa! Ska lägga upp bilder senare idag om jag hinner med. 
Nu ska jag ringa Annick, jag ska hjälpa henne idag med en målar idé hon har till en tavla.
See you later
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0