smäckad helg

Helgen formar sig bra.
Näst sista helgen i Estocolmo. Perfecto...

Ikväll kommer min fina storasyster hem till Sthlm på besök. det firar vi med utgång till 1900 (?) och spyan. Jag och min syster är olika på många sätt, men när vi väl ses har vi det bra tillsammans och hon är en helt underbar syster!
(När hon inte är det)
Sen imorgon ska jag och Carro till Emmi och fira hennes kommande födelsedag.
Och innan det, imorgon på dagen ska jag iväg och fira min morbrors frus födelsedag...Great!
sen på söndag kommer släktingar från skåne förbi hos oss. Mys!

Kommer bli en hejdundrande helg hörrni.

klockan 8 ska jag äääntligen krama min syster Helena igen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0