slut

En lyckad kväll.
Vin/mat hos Lena - Cava på Riche - Cava på spyp bar (gubbrummet) - buss - hoppa av bussen - Taxi - sovsällskap - walk of shame på morgonen. Bilder från kvällen kommer...
Kom hem och åkte direkt och lunchade med Mohlin.
Nu sitter jag här, bakis och trött. Men ska snart åka iväg till släkten...Hua!

Kvällen kommer spenderas hos Emmi eller hos camilla i saltis. Frågan är bara, hur tar man sig hem på natten ifrån Neglinge? Hmm...
Sen ska jag träffa en söt människa.

Haha, igår kände jag mig som en dvärg också. Trots höga skor!
Nike var med, och utan skor är hon 1.83 - lägg på skyhöga klackar på det...

Jag får nästan dåligt samvete när jag skriver i bloggen. Eftersom de andra två flickorna inte skriver!
Jönsar.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0