september

Måndag idag, ny vecka, ny månad också.
Jag va ledig i helgen, super skönt, men det blev inte så mycket vila direkt. Lördag var det kräftskiva/födelsedags fest hemma hos Sofia o Ante, verkligen super lyckad kväll! Dagen började dock med att vi va och kollade när Ante hoppade bungyjump! Han fick det i present, men han visste inte om det förns han kom dit, haha fy va rädd han blev, men han gjorde det iaf!
Sen söndagen sov vi läänge, skönt, men sen åkte vi iväg på middag hos Mats bror och va där hela kvällen. Trevligt.
Imorgon är det jobb igen och sen efter det ska jag nog hem till Natalie och Johan där det är middag för Johan som  fyller år.

Nu ska jag dricka upp mitt gröna te med ingerfära innan det är dags att sova!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0