RehabFredag

Freeedag....Och jag är sjuk!
men det kvittar - för ikväll ska jag och Becca laga en megagod soppa och bara mysa ner i höstvädret.
Precis vad jag behöver...

Fööööör - imorgon så ska vi rocka röv (Beccas uttryck)...
Och då ska Linn & Jennifer med också, för er vill jag verkligen träffa nu nu nu...
Börja med dricka hos Becca och sen dra till Medusa där fredrik o co håller till, Fredrik flyttar till Thailand på söndag. så det är hans sista afton...

Vet ni vart jag befinner mig om prick 4 dagar..På flygplanet - NERVÖS! Men sen landar jag återigen hemma...Hemma i mitt Barcelona.!


Nä ikväll blir det min första hemmakväll/nyktra helgkväll på jag vet inte hur länge...Välbehövligt!

Imorgon kanske jag och becca leker med sånnahär goingar igen: Eller ja, det gör vi helt säkert...

Kommentarer
Postat av: Helena

Men ... På riktigt.

2008-09-14 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0