Minishopping

Idag ska jag vara elak mot mig själv.
inte ligga hemma och dricka te hela dagen...Nej, idag bär det in mot stan en snabbis!!!
Jag bara SKA ha en söt grej från Monki....Vad det är får ni se senare idag!

Men jag måste ha lillsyrrans busskort, och hon sitter väl i skolan och syr eller nått. jahapp!
Jag får inte äta på två timmar nu, eftersom jag nyss tog en tablett. Men får man dricka te? jag hoppas det.
Eftersom jag tar tre tabletter om dagen så blir det mest flytande grejer.
Ska man behöva hålla på så i 10 dagar?

Alltså...visst att ni (carro & teresia) är hårt arbetande kvinnor. Men kom igen nu! Skriv söta ni!
Carro, jag ringde dig igår, och ringer dig nu igen. Inte ska vi behöva komminucera via bloggen?!

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0