London calling

Va ett tag sen nu, men har haft en massa för mig så har inte riktigt hunnit med här. Jag har inte gjort så mycket speciellt, mest jobb och träning och sånt men jag har varit helt slut. Har hunnit med att färga håret iaf! Så nu är jag höst snygg!
Vad som väntar i veckan är väl mest sånt vanligt också, men tänkte även hinna med lite shopping för det är ju löning på torsdag, (och det är en feting som väntar) lycka! Och till helgen blir det nog en utgång också.

Har bokat resa nu också! Skit härligt att det blir av. Kommer verkligen lägligt att få åka ivägen en sväng i höst mörkret. I början av november bär det av till härliga London, massa shopping där kan jag utlova!

Det om detta
C

Kommentarer
Postat av: Natalie

Låter underbart att åka iväg :) Hur länge blir du borta? Love

2008-09-24 @ 00:59:58
URL: http://natteli.blogg.se/
Postat av: C

Ja super kul ska det bli. Blir bara borta några dagar, 9, 10, 11 tror jag! Puss

2008-09-25 @ 13:50:19
Postat av: madeleine

wawawiiwaa! :D

2008-09-25 @ 21:42:46
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0