I feel so aah aah!

Jag har så mycket jag vill skriva om. Jag har haft en riktig pysseldag, vilket har gett mig mycket betänketid.

Men en sak som är säker, jag har aldrig i hela mitt liv varit så tillfreds med mig själv som jag är nu. Känner mig glad och pigg...
Jag känner mig lyckligare än på mycket länge.
Som Malin sa i Barcelona: "jag kommer ihåg att jag tyckte du såg så ledsen ut första gången vi träffades, och nu sitter du här och är världens gladaste tjej" Något i den stilen.
Och det stämmer så himla bra. I höstat när jag var i barcelona var allt bara mörker och hemskt. Jag har aldrig kännt mig så vilse och lämnad i hela mitt liv. Jag var som en vandrande grå människa! Var besviken, ledsen och kännde mig oerhört misslyckad...
Men nu, ett år senare är jag så harmonisk och glad så att jag bara vill springa glädjevarv överallt!
Och, jag tackar Barcelona för det. Att få en sån hemsk svacka som jag hade i början där, men ändå hålla mig kvar och lära mig njuta av det underbara jag faktiskt hade där nere.
Det är de bästa 10 månaderna i mitt liv, speciellt för mitt självfötroende.
Nu väntar 10 månader till, och jag kommer nog spricka av glädje i Barcelona.

Nä, nu ska jag ringa Emmi och planera lite praktiska grejer inför flytten.

Hoppas ni har en lika trevlig söndag som jag.
Finns det något mysigare än familjemys på söndagar? Knappast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0