Homeless in BCN!

Idag skulle jag och Emi hyra lägenheten som vi kollat in. Uthyrd!
Va..jaha, flytt om snart 12 dagar och vi är...hemlösa i Barcelona! Nämen tjiho hörrni...
Men äääh, det lööööser sig!
Jag har lagt upp en annons, en kille som vi kan hyra in oss hos.
Vid Collblanc Metro, och det är ju ett bekant område eftersom Jonas bodde där. Men alltså, jag vill bo megacentralt!
Och från Collblanc finns det inte en chans att jag GÅR till jobber, klubbarna eller stranden. NEVER!
Det vi har nära till isåfall är Camp Nou. Och nattklubben Pacha! Hmm jahaa...Aja!
Kanske är bra tills man hittar något bättre? Inte läge för att vara kräsen just nu.
Den 31 oktober kan vi flytta in i en lägenhet vid sant antonio, jag tror vi tar den va?! Jaaa, det blir fint.
Bor i Collblanc i 2 veckor. Det blir ju megabra...

Förlåt för detta oitressanta inlägg.
Men det är detta min dag har handlat om.

Nya krafter tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0