Hahhahahaha!

haha ok.

När jag och mina vänner vår resa till Barcelona i augusti träffade vi några fransyskor som vi hängde med en kväll, dom hyrde lägenheten över oss.
Morgonen innan den kvällen sprang jag upp nyvaken/full och skrek på dom för att dom slängt ner vinflaskor på vår terass.
men sen glömdes det...trodde jag ja! haha!

Nu har tjejerna addat mig på facebook...Och jag hittade en bild på oss tillsammans!
jag är döpt till: Dryg Hora.
Och becca påstår dom att hon skulle vara betuttad i en av dom.

Men vi sitter här och skrattar till detta! Alltså, vi hade en trevlig kväll, och ändå blir jag en dryg Hora..Fan!

Här är bilden:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får en finfin lördag :)

2008-09-13 @ 15:37:00
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Nicole

lol vad flummigt...ser ut som om ni hade kul iaf :P

2008-09-13 @ 15:37:25
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0