HALLOWEEN!!!

Jag är så taggad att magen viker sig ut och in. Mår nästan illa för att jag är så taggad!

Halloween kvällen kommer bli GRYM! Jag ska vara djävul och Emmi ska vara katt.
Alla ska vara katt utom jag, men det blir nog bra. Alla kommer komma till jobbet som katter imorgon, haha!

Idag bytte jag och emmi team, så nu säljer vi barnböcker istället, mycket bättre.

Nåja, förfest blir det. Världens grymmaste utgång blir det. Efterfest blir det(?)...Sen jobb klockan 9!
Alla som skulle till Nasty Monday skulle rävka upp handen på jobbet idag, jag tror nog våra teamleaders vet vad som pågår.
Och att vi skyldiga kommer få sitta på helspänn för att se normala ut imorgon.

Halloweekläder: Check
1 liter vodka för 3 euro: Check
Musik: Check

Obeskrivligt taggad kan jag meddela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0