En dag närmare vintern

Det är måndag morgon, jag är ledig från jobbet och är uppe tidigt. Ska möta upp med Annick och åka till hennes nya hus hon har köpt. Där har hon gjort i ordning ett av rummet till en målarstudio! Så idag ska vi vara lite kreativa. Jag ska måla på två skate decks som J.P bett mig göra något med. Jag har inte riktigt någon idé vad jag ska måla men det sk bli kul att kladda lite. 
Ute är det svinkallt! Känns som att vintern är på väg. Vädret har varit så knepigt, jag har gått utan jacka fram till nu och idag önskar jag att jag hade en vinterjacka att mysa i. Men jag äger ingen, iaf tog jag inte med mig någon till det här landet. Det får bli jakt efter en jacka nästa löning. Nu har jag inte råd. Spenderade pengar på ett par mokisin-stövlar och en jätte mysig randig tröja från Sara. Möste köpa riktiga vinter stövlar också. De jag köpte är nå mellanting tills riktiga kylen kommer.

Sen vill jag bara säga att jag måste sluta röka snart! Jag mår fan inte bra av rökningen men vill inte riktigt sluta.. Hur ska jag få mig själv att vilja sluta? Det gör mig stressad som fan. Det är ju för att jag är stressad jag röker. Måste få bort all stress!

 

Billy, en av J.P's familjs katter. Dom har två.

Later
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0