Catfight


-en dagens från veckan. Tulip skirt, grå track shirt, burgundy stirrup tights och indianmockasiner.

Det är lördag, strax efter 12 och jag ligger i soffan, bakis, och tittar på breakfast at Tiffany's . Har precis ätit alldelles för mycket frukost/lunch men va fan är man bakis och hungrig så är man.
Igår kväll va det utgång med American Apparel brudarna. Alla kom inte men vi va ett gäng på 10 tjejer som dansade loss på Foufun Electronics dansgolv. Hela kvällen va det gratis shots för tjejer. Jag shottade 10 shots på mindre än en halvtimme och sen mer och mer. Det va en galet rolig kväll! Det va fights på dansgolvet! Jag smockade en kille i ansiktet med min ringsmyckade knytnäve. Och ja, det va ett litet slagsmål mellan killen jag slog, hans flickvän och vårt tjejgäng. Killens flickvän puttade mig med flit, jag blev irreterad och självklart puttade jag tillbaka, hon slog till mig på armen som om hon va en liten jävla pussycat (har svullna rivmärken på övre armen från hennes klor). Jag blev skit piss och puttade till henne hårt som fan och då gav sig hennes pojkvänn på mig, så jag drämde till han i ansiktet! Det gjorde så jävla ont i mina knogar, har fortfarande smärta haha. Laura, Kim och de andra tjejerna had my back. Laura slog han också och sen när jag tittade upp, efter inspekterat mina skador, va dom borta. Fegisarna hade dragit! Jävla idioter asså, men måste säga att det va väldigt kul att fightas!



Skadad

See you later,

T

Kommentarer
Postat av: ems

haha! du e ju så obeskrivligt skön! saknar dig tessy. väldigt mycket.

2008-10-18 @ 21:32:13
Postat av: madeleine

haha, bra skit

2008-10-20 @ 19:18:10
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0