Tuesdays, fuckin Tuesdays

 

Usch vad jag är trött på tisdagar, 11,5 timmars jobb väntar. Så när jag kommer hem ikväll är hela dagen slut och det är dags för sängen. Känns så meningslöst ibland att spendera en hel dag bara jobbandes. Men det är det ju inte såklart, det är pengar. And cash is king! 
Jag har köpt en jacka, kommer bild på den snart! 
Idag när jag vaknade undrade jag hur E och A hade the på Nasty Monday igår! Jag önskar jag kunde hänga med ut en kväll och skaka rumpa i Barcelona! Barcelona och "packi-öl", the good times!

/T

Kommentarer
Postat av: madeleine

sv: tack så jättemycket! jaa imorgon blir det utgång minsann :D ska först ha alla töserna över på lite mingel och sen så blir det party

2008-11-01 @ 01:06:24
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0