Stolt som....tuppen

Idag fick jag första pris i min presentation på jobbet.
Motiveringen var att jag hela tiden hade ett leende på läpparna, tji fick de andra nya!
Emmi fick silver, stolta!
Jobbet verkar nice, mindre nice var denna lilla varning:
"Vi vet att det finns en måndagsklubb som heter Nasty Monday, och det är INTE ok att komma med rödsprängda ögon och bakfull på tisdagarna"
SHIIIT!
Men varannan vecka börjar man 15.
Men imorgon ska vi nya fixa NIE-nummer, bankkonto och folkboföra oss i Spanien. När ska vi nya mötas vid polisen?
SJU PÅ MORGONEN.
Och ikväll är det Nasty, what to doooo?!

Vi lever och ar det förjävla fint iallafall:


Kommentarer
Postat av: jennifer

haham nej gud, men det går ju inte att INTE komma bakis på tisdagar? det förstår dem väl?

var jobbar ni nånstans?



fan va kul, jag saknar barca men livet i London är också förjävla bra!



(förutom att det regnade idag)



hoho

2008-10-20 @ 21:54:24
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0