NAASTY

Javlar i min lada vad jag hade kul igar. Aaaah vad jag alskar Nasty, Mmm!

Jag och Emmi dansade loss nar vi inte utnyttjade GBG-killar pa drinkar. Lever man snalt sa gor man :) haha!
Musiken och herrarna som spelade musiken var lika bra/heta som vanligt. Jaklar i min lada...

Efterat rakade emmi ut for ett psykfall fran Norrland som slapade ner henne pa marken och tog henne runt halsen..Vilket as, men deras vanner var hur trevliga som helst och bad om ursakt massa ganger. Bra!
Sen akte vi upp ett gang till Olympia Poolen och klattrade over staketet for att bada.
Nar jag dragit av mig kladerna hor jag Emmi skrika pa mig, POLISEN! Rackarns jakla skit...Men, vi slapp fangelse och boter...Men jag har sallan varit sa radd, fyfan!

Idag har vi strosat pa stan, varmt kan jag meddela...Sommarvarme!!!!

Ikvall blir det myskvall, for imorgon ar det dags for Swedish Night...YEAH!

Besos

Kommentarer
Postat av: Fiaa

see ya there biatch!partyy

2008-10-15 @ 13:41:35
Postat av: jeeen

fan din lilla gris, hoppas dom har nasty har i London!

;)

2008-10-15 @ 18:53:29
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0