Massa klagomål

Wednsday fucking wednsday!!!

Sterling gick i konkurs..Vad betyder detta?
Jo, att jag och hela mitt jävla jobb är utan flygbiljett hem över julen.
Vissa har besök nere som inte kommer hem, vissa skulle få besök under kommande tid och vissa ska flytta hem.
Kan tala om att det rådde panik på jobbet, alla fick sätta sig och ringa hem och panikade. Jag fick en stor klump i magen.
Tänkte som Pappas första reaktion: "Vad i helvete är det du säger?!"
Nåja, Pappa lovade att fixa hem mig över jul. Men kan inte garantera att jag kommer få plars på något tåg eller flyg ifrån Malmö till Sthlm. Eftersom mitt flyg mellan de städerna också var med sterling.
Så kära vänner, jag kanske inte alls kommer få krama er runt jul...Satan!

Annars? Jo, många fick sig en rejäl känga på jobbet idag. Många sket i jobbet igår eftersom man mådde som en påse nötter efter Halloween på nasty Monday! Vi var två av dessa, eftersom vi slocknade på efterfesten.
Men vi hade tur och slapp någon varning, vilket inte alla gjorde...
Aja, vi sa som det var och bad om ursäkt.

Idag sålde jag jättebra, stolt som tuppen igen.

Pusspuss!

(fullt med bilder från halloween festen på min facebook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0