Lättad!

Ok.
Jag är lättad, jag och emmi har nu betalat depositionen och Oliver tyckte allt såg perfekt ut när jag skickade info till honom.

När Oliver sa att vi bor 10 min ifrån Turo Parc misstänkte jag att vi bodde fint. Igår fick jag reda på att vi inte har mindre än 3 toaletter i lägenheten, egen balkong...OCH en portvakt! Fattar ni, herren går ner med våra sopor, städar vår port, delar ut vår post, ser till att främlingar inte kommer in och öppnar dörren åt en på eftermiddagarna!!!
På förmiddagarna städar dom, sen har dom siesta i några timmar. Sen när dom kommer tillbaka ska dom hälsa alla välkomna hem från jobbet mm mm.

Detta vet jag eftersom familjen jag jobbade för hade en portvakt!

Ganska så nice om du frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0