jag älskar er!

Det är med blandade känslor som jag har min sista dag i Stockholm.
En del av magen är väldigt ledsen, den delen som kommer sakna sin familj och vänner oerhört mycket.
Sen finns det ännu mer glädje i magen - snart börjar äventyr nummer 2 i Barcelona. Barcelona gör mig till en gladare människa, jag känner mig mer levande där.
Jag trivs och skulle vilja bo där föralltid.

Skulle vilja rada upp namnen på alla mina vänner, och säga något fint till er alla. Men det går ju inte.
Igår såg jag på ett program att man ska säga det man vill ha sagt till sina kära ofta.
Leva som om varje dag vore den sista, eller vad är det man brukar säga?
Jag älskar allihopa jättemycket iallafall. Och när jag kommer hem över jul ska jag krama sönder er alla!
Rädslan att något ska hända någon nära när man är borta är det jobbigaste, låt mig slippa det igen!
Tills dess får jag krama Emmi och de andra goingarna i barcelona.

Nu, packning. Jobb 6.30 imorgon, sen direkt till Centralen för att ta tåget med Ebba och Kevin till Malmö där storasyster, Pappa och släkt väntar...på lördag blir det partaj!
sen går flyget på måndag...Destination: Barcelona!

Jag Älskar Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0