Deeeegi

Mi älskade och underbara vän som nu mer bor i Oslo kommer hem på besök, perfekt timing nu såhär innan jag flyttar.
Jag saknar henne så himla mycket, hon sprider inget annat än possitiv energi och får mig alltid att skratta.
Enda läskiga är att hon läser mig som en öppen bok ibland - hon vet hur jag ska reagera i lika situationer mm, det har hon sagt själv. Och jag är inte sen med att hålla med...
På lördag blir det middag iallafall, underbart!
Önskar alla ens vänner kunde ta sig tid att ses ibland, en som kommer hem över några dagar styr upp allt direkt. Medans andra bara känns lama och rent ut sagt tråkiga.
Man tar sig tid att träffa dom man vill träffa, så är det helt enkelt.
Nu blev detta inlägg irriterat istället för snällt, men jag blir så upprörd på hur vissa beter sig...Sådeså!

Bild från vår resa till BCN Maj 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0