Twilight

Idag är det första advent! Endast 25 dagar kvar till jul! Jag ser inte ens fram emot det. Min jul kommer va minst sagt annorlunda, för tredje året i rad nu. För två år sen firade jul med min kära aupair familj i Montreal, förra året va det jul hos brorsan C/O-familj i Barrie, Ontario och i år blir det jul med pojkvänens familj här i Montreal. Jag är lycklig att jag får vara med J.P över jul men jag vill ha en riktig jul! Jag vill ha en svensk stor familje jul med all god mat och Kalle Anka och nötter och hembakat, glögg, adventskalender på tv och mys med familj och vänner. Jag vill julshoppa och kolla in NKs julskyltning, ta en fika på stan och kolla på människor i julrushen. Jag vill ha en riktig jul, en sån' som man har när man är liten...

I fredags gick jag och min älskling på bio och såg Twilight! Helt klart bästa filmen just nu! Jätte härlig och spännande kärlekssaga. Och snygging vampyr!

Nu ska jag gå till jobbet. Har massa saker jag vill berätta. Men jag hinner knappt med att sitta vid datorn. Förlåt att jag inte skrivit på länge tjejer. Saknar er jätte mycket!

Love
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0