Mys mys mys!

For det forsta: Se filmen "Cup of Love". Kan vara det finaste jag har sett.
Vi tjejer satt och grat ikapp medans killarna nog mest tyckte det var den fjantigaste filmen nagonsin. Igar var mysigt iallafall. jag, Mathilda,  malin, elin, Fernando, Edu och Diego kollade pa film och hade myskvall. kan behovas det med.
Men det ar bara att konstatera nu efter alla klagomal, jag snarkar. Somnade mitt i filmen och da hade jag aterigen snarkat. Fan!
Efter att ha vaknat upp pa deras golv imorse hann jag hem och duscha och ska nu tillbaka till dom, for nu ar det SHOPPINGDAGS!!! aaantligen har man pengar...
Igar mumsade jag kottbullar och daimtarta pa IKEA, lyx!

Ikvall....City Hall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0