Lyxmiddagar a la Barcelona!

Igar at jag kottbullemiddag och det var tamefan det godaste pa valdigt lange, forsta gangen en ratt inte bestog av Pasta. Och idag small det igen - HEMMAGJORD potatismos och prinskorvar hos mina sma pojkar, fifan vilken lyx jag har haft tva dagar irad nu..Mjiiuu!

Och jag sitter har och har lite velande kanslor, jag ar sa  glad att det finns en sa go manniska men ledsen over att denna ljuvligt snalla karl lamnar oss anda tills April snart.
Fick nyss ett mail av honom som var sa fint och snallt, varfor kan inte alla killar vara lika lattsinnade och snalla?

Imorgon ar det fredag, och jag ska tamefan ligga hemma eller natt och kolla pa film. Maste borja ta hand om kroppen lite mer kanner jag. Men pa lordag ar det utgang. Joda!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0