Kul kvall...Javligt kul!

Jaha.
Forra veckan var utan tvekan en av de basta nagonsin - SJUK VECKA!
Och det straffar sig snabbt. Om man nu maste straffas...!
Vaknade pa lordagen och holl bokstavligen pa att do, direkt in till akuten och hade den varsta kvallen pa mycket lange.
40.2 graders feber, halsfluss, oroninflammation och vark i hela kroppen...Och dar fick jag ligga pa golvet i vantrummet innan det var min tur!
Och sen miljarder undersokningar, och jag bara grat grat grat tills jag fick tabletter och fick ligga i en sang tills dom sag att febern sjonk...Sa nu lever jag pa 3 olika medeciner och tycker livet ar skit, ja SKIT!
For jag missar 5-arsjubileumet av NASTY MONDAY..Det svider som fan ska ni veta. Emmi och Natalie ska sjalvfallet ga!

Och vem ska Anna dela lagenhet med inatt? Jo, EN MUS! Vi upptackte igar att vi har sallskap i lagenheten. Det acklar mig som fan och vi ska ringa hyresvarden sa han fixar ut rattfan...Tills dess lamnar jag inte mitt sovrum som jag har tappt till bade innanfor och utanfor...

jajajajaja, hoppas alla far en sjujavla kvall pa Nasty iallafall. Aaaaaaaah! fan fan fan fan...
Varfor far jag alltid halsfluuuuuuuss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0