Jag ser det snöar...

jag börjar gråta så fort jag ringer och han är iväg och gör saker. det är inte normalt. jag vill va med han hela tiden. saknar han på jobbet. och så är han inte hemma när jag kommer hem till hans hem. det är inte ens mitt hem. han förstår inte men jag vet att han älskar mig mest av allt. vi tänker och ser på saker bara olika. jag känner mig bara lite ensam ibland.

första snön kom i tisdags. ruggväder på riktigt. storm och snö. Jag behövde ta mig hem från jobbet i helvetet klockan 23.30. kom innanför dörren kvart över 12 med genomskinliga strumbyxor och ingen känsel i knäna. fy vad jag inte ser fram emot minus 25. kan man inte bara ta bort kylan och ha en behaglig vacker vinter med snö och snowboarding.

Det är några där hemma jag verkligen saknar och tänker på.

Nu ska jag dricka några glas vin och må bra.  



Happy Halloween people

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh gumman! Du kan trösta dig med att vädret här hemma är sämst, sämst, sämst! Bara mörkt, kallt och det känns som allt går i slow-motion! När kommer du hem? Saknar dig massvis!

2008-11-02 @ 13:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0