GOR MIG FRISK - SWEDISH NIGHT!!!

Det hade varit sadar otroligt roligt, visste val det.

Halv 11 vinglade mina roomisar hem, efter en hmm trevlig efterfest?! Hur som helst ligger som och sover sa fint nu, lukten i lagenheten ar mindre fin..Hua.!

Tva stycken som star min valdigt varmt om hjartat stog for den storsta "Vad hande?" saken igar.

Men ni, nu haller alla tummarna for att jag blir mirakelfrisk tills imorgon.
SWEDISH NIGHT pa City Hall...Jag maaste men kan verkligen inte om jag mar sahar! Aaaaah...

Ikvall ska jag hamta paketet min kara Pappa har skickat ner...Lakan, vantar, mossa och...SVENSKT GODIS!
Frossa i det ikvall alltsa...Aaah!
Tack Pappa! (ja, han laser detta)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0