framtiden ar fin

Forsta tiden har i Barcelona var ju lite smajobbig ibland. Massa pappersfixande for att bli bokford i spanien, fixa bankkort, NIE-Nummer..TODO!
Sen vart det snalt med pengar och det var surt.
Men nu ar det sa bra av dessa fina anledningar:

Pa lordag flyttar vi in i var nyrenoverade och urfina lagenhet i underbara Raval. En trea som ligger 3 vaningar upp och vi kommer trivas sa sjukt javla bra dar.

Natalie kommer ner snart..Och pa sondag kommer ju Linn, anna & Jennifer ner till BCN! nasty pa mandag kan ju bli dubbelt sa kul nar dom kommer och forgyller den.

Om lite mer an en manad aker jag hem och far traffa min supergulliga familj. Julmat, maxvis med mys och bara ha en helt underbar vecka.

i Februari sager jag adjo till Barcelona i ett tag. Aker med familjen till Vietnam och glassar garnet! Kommer atervanda till mina bleka vanner i Barcelona med en fin brun farg. TJI PA ER..

Nu - fortsatta med "jobbet"...Vi sitter onekligen bara och lallar. Muuahaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0