Cityyyyy

Klockan sex på morgonen stängde City Hall, och vad möts vi av utanför?
REGN. Jag har vart med om ruskiga jäkla monsunregn i Singapore och på Bali. Men detta tog fan nästan priset!
Till slut stog jag bara under regnet och skrattade. Alla fina partymänniskor såg ut som blöta hundar!
Jag, Emmi och Matilda tog skydd under ett fiks uteservering.
Skvaller. Blaj och jag kan idag inte göra klart för mig om jag sa för mycket kanske.

Äsch.
Det enda jag igentligen ville skriva i detta inlägg var detta:
A: Hiiiii, have you seen Matilda, Emmi and Anna?
Hemlig: But....You are Anna.

Uaah satan, jag sprang ut i regnet igen och tillbaka till tjejerna som jag visst visste vart dom befann sig.
Nåja, alltid ska det vara något.

Jag är SÅ bakfull.
Heejja!

Ska vi se om gårdagens kläder har torkt..

Hejja hejja igen.,...HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0