Bra kvall....

Jaha. Tydligen minns jag ingenting fran garkvallen..NADA menar jag verkligen!!!

Att komma till jobbet och se alla idag var trevligt, bakis som inga andra..hah! Och tydligen var det SMOCKAT med folk, och jag som hade for mig att det inte alls var mycket folk...

Jag har statt och skalat med skumpa pa scenen, legat i sangen helt dod medans emmi & Natalie satt i TRE timmar och ringde pa dorren, dansat med Alex hela kvallen, och jag som trodde att jag inte hade sett honom pa hela kvallen......Men jag har tydligen inte haft en jobbig fylla, utan var jatteglad iallafall...Tur de!
alla verkade ha en underbar kvall, och det ar huvudsaken. Natalie went crazy pa scenen och hade borjat spruta runt massa vatten sa hon blev dyngsur, hah!
Malin hade satt sig och vilat mitt pa dansgolvet, Elin kokade 1 kilo pasta nar hon kom hem utan att ata, Jag hade ramlat pa Matilda som fick all min skumpa over sig och aven hon ramlat i samma veva...Jaa, listan kan goras lang! Men en sak ar bara att konstatera - Alla hade en helt otroligt rolig kvall.

Men, nu kor vi igang snart igen..Imorgon ar det dags for Pigs & Diamonds pa City Hall. Forfest hos oss och sen en vild kvall pa stan...Mmm!

Men ikvall blir det mys i sangen med en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0